Suntem o companie de tehnologie specializata in servicii de consultanta digitala pentru firme mici, PFA, si startup-uri.
Dorim sa aducem tehnologia marilor companii la accesibilitatea companiilor mici. Dorim ca orice antreprenor sa aiba sansa ca prin digitalizare sa castige timp, astfel incat sa se concentreze pe ceea ce conteaza cel mai mult: dezvoltarea afacerii.
ServiciiCream soluții accesibile si utile pentru asigurarea functionarii oricarei afaceri. Oferim servicii rapide, mobile, accesibile și moderne, care ajuta antreprenorii sa obtine documentele necesare functionarii în timp real.
Birou nostru de consultanta inmatriculari, modificari, radieri, autorizare activitati, ofera servicii de asistenta si pregatire a documentatiei necesare pt profesionisti-comercianti ( Potrivit art. 3 Noul Cod civil, „ (2) Sunt considerați profesioniști toți cei care exploatează o întreprindere”), in vederea inregistrarii acestora in registrul comertului, conform prevederilor legale.
Echipa noastra este formata din profesionisti specializati pe operatiunile efectuate la Oficiul Registrului Comertului, cu o experienta de lunga durata in domeniu, alaturi de tineri dornici de afirmare si parteneri cu o buna reputatie.
Pe parcursul ințierii sau funcționării oricărei afaceri, timpul este prețios. Pornind de la acest fapt s-a înființat START UP OFFICE - Birou consultantă înmatriculări, modificări, radieri, autorizări firme, care oferă serviciile necesare oricărui antreprenor, atât la înființarea unei intreprinderi cât și pe parcursul funcționării acesteia, având la bază pregătirea profesională complexă și experienta de peste 25 de ani a întreprizătorului în acest domeniu, precum și necesitatea prestării acestor servicii.